[OT] - Re: Thomas Nord har spammat sönder denna gruppen.
Kalle
2004-08-21 18:40:15 UTC
Just det.
Björn Lilja
2004-08-22 19:34:48 UTC
Post by Kalle
Just det.
Han (och detektorn) har hamnat i mitt spamfilter för länge sen, då märker
man inte av det så mycket...

Någon som har något bra recept på att tillaga squash (zucchini)?

Har testat att steka i olja och vitlök och det var mycket gott men man borde
kunna göra mer av denna (utfyllnads-) grönsak!

/BL
Mariza
2004-08-24 06:50:56 UTC
Post by Björn Lilja
Post by Kalle
[...]
Är inte zucchini samma som aubergine? I så fall kan du ju göra mousaka. Det
är gott.

Mariza
Björn Lilja
2004-08-24 16:48:40 UTC
Post by Mariza
Post by Björn Lilja
[...]
Nej det är det inte, aubergine är djupt lila till färgen medan squash eller
zucchini är gröna med ljusa ränder.

/BL
Anders Engström
2004-08-25 20:06:03 UTC
Post by Björn Lilja
Post by Kalle
Just det.
Han (och detektorn) har hamnat i mitt spamfilter för länge sen, då märker
man inte av det så mycket...
Mycket klokt :) Way off-topic - men jag har försökt hitta ett bra sätt
att göra detsamma... Har du någon bra filter-regel att dela med dig av?

//Anders (som läser news med slrn).
--
/**
* Anders Engström, ***@gnejs.net
*/
Björn Lilja
2004-08-26 07:01:11 UTC
Post by Anders Engström
Post by Björn Lilja
Post by Kalle
[...]
Kör med outlooks diskussionsgruppsläsare och jag tar upp ett meddelande och
högerklickar sen på avsändaren och väljer sen "spärra avsändare".

/BL
Ove Malm

/BL
Ove Malm
2004-08-26 15:52:57 UTC
Thomas Nord detektor har detekterat att aliasmissbrukaren Thomas Nord använde aliaset
"Ove Malm" <***@hotmail.com>
när han skrev inlägget på news:***@uni-berlin.de

Just nu har Thomas Nord 946 olika alias,
nedan följer de 20 senaste.

Varje gång Thomas Nord använder ett nytt alias postas den kompletta aliaslistan
till grupperna alt.nuke.thomas-nord, se.prat.diverse och sci.cryonics
Mer information om aliasmissbrukaren Thomas Nord finns i Thomas Nord FAQ på
http://groups.google.com/groups?selm=nrrfdug15hk9f2qr50ilp0rgo73kg5fkua%404ax.com

"Lundin P." <E-mail, ***@sk.here.first>
"P. Lundin" <***@hotmail.com>
"PL" <***@hotmail.com>
"See main post" <Public computer: E-mail, ***@sk.here.first>
"External answer" <***@comp.perhaps>
"Secret Service" <***@gov.com>
"Malm, Ove" <***@comp.perhaps>
"Per Lundin" <***@my.home.se>
"Ove Malm II" <***@request.here>
"Ove Malm" <***@hotmail.com>
H.Lee Selassie <***@asmodeus.yi.org>
"L" <***@request.here>
"M" <***@hotmail.com>
"Copy" <***@request.here>
"Ove M" <***@hotmail.com>
"OvM" <***@hotmail.com>
"Citat" <***@request.here>
"Ove" <***@home.se>
"Svensson" <***@home.se>
"Svensson" <***@home.se> news:***@uni-berlin.de eohumjcuhaqhluhsptxg news:***@uni-berlin.de psryakmaafoqlqqligqb news:***@uni-berlin.de rqgfbacagljtcrnjofja
Ove Malm
BS, han skriver knappt här
Ove Malm

"Svensson" <***@home.se> news:***@uni-berlin.de xmqjmvoejdruwuokvctp news:***@uni-berlin.de uyhsondvyoftjnovtdpk news:***@uni-berlin.de hsdumrcisqdzrsmyuwdw
t***@gmail.com
2014-05-22 16:47:35 UTC
Post by Kalle
Just det.
Ser mer ut som Linda Persson är i farten